Kantoorklachtenregeling Rassers advocaten
Artikel 1 begripsbepalingen
In deze kantoorklachtenregeling wordt verstaan onder:
Artikel 2 toepassingsbereik
Artikel 3 doelstellingen
Deze kantoorklachtenregeling heeft tot doel:
a. het vastleggen van een procedure om klachten van cliënten binnen een redelijke termijn op een constructieve wijze af te handelen;
b. het vastleggen van een procedure om de oorzaken van klachten van cliënten vast te stellen;
c. behoud en verbetering van bestaande relaties door middel van goede klachtenbehandeling;
d. medewerkers te trainen in cliëntgericht reageren op klachten;
e. verbetering van de kwaliteit van de dienstverlening met behulp van klachtbehandeling en klachtanalyse.
Artikel 4 informatie bij aanvang dienstverlening
Artikel 5 interne klachtprocedure
Artikel 6 geheimhouding en kosteloze klachtbehandeling
Artikel 7 verantwoordelijkheden
Artikel 8 klachtregistratie
Deze kantoorklachtenregeling treedt in werking op 1 mei 2024 en vervangt daarmee de kantoorklachtenregeling zoals die voordien luidde.
Uw vraag, ons antwoord
Hebt u vragen of een concreet probleem? Neem contact op met onze advocaten voor hoogwaardig advies en de best mogelijke oplossing.